KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Sposób załatwiania spraw

Przyjmowanie interesantów odbywa się w sekretariacie szkoły od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30

Dyrektor szkoły przyjmuje interesantów we wtorki  w godz. od 12:00 do 13:00

Sprawy wychowawcze i dydaktyczne omawiane są z rodzicami:

  1. podczas zebrań ogólnych z dyrektorem i nauczycielami,
  2. spotkań indywidualnych z wychowawcami i nauczycielami,
  3. wywiadówek klasowych – spotkań z wychowawcą.

Rodzice informowani są o ważnych sprawach w formie pisemnej (zaproszenia, informacje, zawiadomienia) przekazywanej uczniom.


Procedura wydawania duplikatu świadectw szkolnych, promocyjnych, legitymacji szkolnych, kart rowerowych.

Załącznik nr 1 - podanie o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej, karty rowerowej.

Załącznik nr 2 - podanie o wydanie duplikatu świadectwa szkolnego, promocyjnego


Regulamin Stypendium Motywacyjnego obowiązującego od roku szkolnego 2018/2019

Załączniki do Regulaminu:

Uchwała NR XXXVIII/366/2017 Rady Gminy Kleszczów w sprawie określenia szczegółowych warunków udzielania pomocy finansowej uzdolnionym dzieciom i młodzieży uczącym się w szkołach prowadzonych przez Gminę Kleszczów




Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Łękińsku
data: 15-03-2019
data: 15-03-2019
data: 15-03-2019
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 19-11-2018 - Edycja treści
  • 16-11-2015 - Edycja treści
  • 14-04-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 474