Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Elektroniczna skrzynka podawcza

Przyjmowanie interesantów odbywa się w sekretariacie szkoły od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30

Dyrektor szkoły przyjmuje interesantów we wtorki  w godz. od 12:00 do 13:00

Sprawy wychowawcze i dydaktyczne omawiane są z rodzicami:

  • podczas zebrań ogólnych z dyrektorem i nauczycielami,
  • spotkań indywidualnych z wychowawcami i nauczycielami,
  • wywiadówek klasowych – spotkań z wychowawcą.

Rodzice informowani są o ważnych sprawach w formie pisemnej (zaproszenia, informacje, zawiadomienia) przekazywanej uczniom.


Procedura wydawania duplikatu świadectw szkolnych, promocyjnych, legitymacji szkolnych, kart rowerowych [.pdf, 839.65 kB]

Załącznik nr 1 - podanie o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej, karty rowerowej [.pdf, 403.16 kB]

Załącznik nr 2 - podanie o wydanie duplikatu świadectwa szkolnego, promocyjnego [.pdf, 468.96 kB]

Procedura uzyskania karty rowerowej przez uczniów w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Łękińsku [.docx, 31.60 kB]


Regulamin Stypendium Motywacyjnego obowiązującego od roku szkolnego 2018/2019

Załączniki do Regulaminu:

Uchwała NR XXXVIII/366/2017 Rady Gminy Kleszczów (.pdf) [.pdf, 1.57 MB] w sprawie określenia szczegółowych warunków udzielania pomocy finansowej uzdolnionym dzieciom i młodzieży uczącym się w szkołach prowadzonych przez Gminę Kleszczów




Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Łękińsku
odpowiada: Agnieszka Kowalczyk
data: 22-11-2024
wytworzył: Katarzyna Olbrych
data: 22-11-2024
data: 22-11-2024

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 22-11-2024 - Edycja treści
  • 23-01-2024 - Edycja treści
  • 05-12-2023 - Edycja treści
  • 09-03-2021 - Edycja treści
  • 19-11-2018 - Edycja treści
  • 16-11-2015 - Edycja treści
  • 14-04-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 687