Przedmiotowe zasady oceniania
Sposób oceniania zawarty jest w Rozdziale X – Szczegółowe warunki i sposób oceniania wewnątrzszkolnego § 91 Statutu szkoły.
Przedmiotowe zasady oceniania postępów ucznia w nauce i zachowaniu w edukacji wczesnoszkolnej (klasy I-III) w roku szkolnym 2024/2025.
- Przedmiotowe zasady oceniania postępów ucznia w nauce i zachowaniu w edukacji wczesnoszkolnej (klasy I-III) w roku szkolnym 2023/2024. [.pdf, 236.11 kB]
- Etyka klasy 1-3 [.pdf, 165.14 kB]
- Religia klasy 1-3 [.pdf, 698.27 kB]
- Język angielski klasy 1-3 [.doc, 83.50 kB]
- Informatyka klasy 1-3 [.pdf, 284.24 kB]
Klasy IV - VIII w roku 2024/2025
- Język polski klasy 4-8 [.pdf, 543.67 kB]
- Matematyka klasy 4-8 [.pdf, 1.06 MB]
- Geografia [.pdf, 294.37 kB]
- Wychowanie fizyczne [.pdf, 1.15 MB]
- Przyroda klasy 4 [.pdf, 159.17 kB]
- Biologia klasy 5-8 [.pdf, 721.14 kB]
- Etyka klasy 4-8 [.pdf, 161.55 kB]
- Informatyka klasy 4-6 [.pdf, 574.53 kB]
- Informatyka klasy 7-8 [.pdf, 442.09 kB]
- Język niemiecki klasy 7-8 [.pdf, 919.69 kB]
- Religia klasy 4-8 [.pdf, 725.80 kB]
- Język angielski klasy 4-8 [.pdf, 950.13 kB]
- Chemia [.pdf, 730.16 kB]
- Historia [.pdf, 605.00 kB]
- WOS [.pdf, 804.38 kB]
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 29-10-2024 - Edycja treści
- 30-09-2024 - Edycja treści
- 25-09-2024 - Edycja treści
- 18-09-2024 - Edycja treści
- 17-09-2024 - Edycja treści
- 16-09-2024 - Edycja treści
- 12-04-2024 - Edycja treści
- 11-04-2024 - Edycja treści
- 10-04-2024 - Edycja treści
- 28-09-2023 - Edycja treści
- 26-09-2023 - Edycja treści
- 13-09-2023 - Edycja treści
- 07-11-2022 - Edycja treści
- 21-09-2022 - Edycja treści
- 09-09-2022 - Edycja treści
- 19-10-2021 - Edycja treści
- 23-09-2020 - Edycja treści
- 14-11-2019 - Edycja treści
- 20-11-2018 - Edycja treści
- 05-10-2017 - Edycja treści
- 08-10-2015 - Edycja treści
- 22-04-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
- 14-04-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1849